sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Lomalle - Semester

Ihanaa, kohta lähden lomalle! Jopa kaksi viikkoa Thaimaan lämmössä koko perheen kanssa. Ainoa asia mikä vähän jää jännittämään on miten sisäkasvit tulee selviämään. Juu tottakai olen hankkinut vaikka mitä kastelutippaa yms ja anoppi käy muuten tarkistamassa taloa välillä joten hän on luvannut kastella kasvit myös... mutta... no tämä kuvaa häntä ehkä parhaiten - hänellä on muovikukkia puutarhassa... että sillai...

Härligt, snart far jag på semester! Hela två veckor i Thailands värme med hela familjen. De bara en sak som jag lite spänner för, de hur mina växter kommer att klara sig. Jo klart, jag har köpt en massa olika bevattnings system mm och sen skall svärföräldrarna kolla huset emallanåt, så svärmor har lovat vattna blommorna... men... nå de här beskriver henne kanske bäst - hon har plast blommor i trädgården... så att sådant...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!