sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Tyhmä

Olenko tyhmä vai mikä hitto siinä on että JOKA IKINEN vuosi tsemppaan samojen asioiden kanssa puutarhassa....?

En muista mihin olen istuttanut mitä, mutta, luuletteko sitte että voisi kirjoittaa ylös... no eihei ei kato ei... koska joka kerta ajattelee että no kyllä mä nyt tämän muistan... tai jotain muuta melkeen yhtä fiksua...

Keväällä haluan aina lisää kaikkia ihania kevät kukkivia - kuka nyt ei haluaisi? Mutta ongelma on kun ne pitää sitten istuttaa syksyllä, ja enhän minä nyt enään siinä vaiheessa muista miltä se penkki näytii keväällä, missä oli ne kohdat johon vielä mahtuisi jotain ja mitä...

Voi ärsytys oikeesti!! Tänään sitten taas vaihteeks kassillinen sipuleita yritin piilotella jonnekin jossa lapio ei heti lyö rikki jo olemassa olevia sipuleita... Enkö koskaan opi...?




6 kommenttia:

  1. Meillä "onneksi" tulee uusia penkkejä vielä sillä tahdilla, että tilaa on ollut riittämiin. Myös myyrät ahmivat osansa:(

    VastaaPoista
  2. Tuttua. Joskus olen yrittänyt kevätkuvista päätellä, että mitä on missäkin, mutta ei sekään oikein auta, koska eri sipulikukat tuppaavat kukkimaan eri aikoina.

    VastaaPoista
  3. Tuttua täälläkin. Aina on tarkoitus kirjata kaikki istutukset ylös ja kummasti se sitten jää. Tänä kesänä tein excel-taulukon, jota olen muistanut päivittää. Katsotaan, miten käy ensi kesänä. Luultavasti saa taas tiirata vanhoja valokuvia, eikä sekään kaikkeen auta.

    VastaaPoista
  4. Tervetuloa joukkoon! Joka vuosi sama tuska :) Sen verran olen oppinut että pidän puutarhapäiväkirjaa (käsinkirjoitettua johon myös piirrän), otan ahkerasti valokuvia eri vuodenaikoina jne. Ja joka kevät olen käsi päässä että mitä ihmettä NÄÄ täällä kasvaa?!

    VastaaPoista
  5. Aaaah, ihana kuulla että myös muut harrastavat tätä... ajattelin että olen yksin tässä asiassa ja vaan todella tyhmä kun en opi virheistäni... =)

    VastaaPoista

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!