torstai 26. heinäkuuta 2012

Englantilaiset ruusuni

Minulla oli vähän ennakkoluuloja ruusuja kohtaan, en halunut niitä kun ne on aina täynnä kirvoja. Mutta sitten, bongasin englantilaisen ruusun, vaaleanpunaisen - tietenkin - jonka nimi oli Princess Alexandra, ja silloin sen oli pakko muuttaa meille! (minulla on pieni hurahdus ostaa kasvia jotka ovat saman nimisiä kun meidän perheenjäsenet) Kaiken kukkuraksi tämä ruusu tuoksuu NIIN hyvälle että ei ole todellista.

Minulla on siis kolme englantilaista ruusua, ostin ne kesällä 2011. Kaikki viihtyvät hyvin ja jos olen bongannut niissä kirvoja, ne ovat hävinnyt kun olen suihkuttanut niitä kylmällä vedellä.

Alexandra eroaa Annesta tuoksussa ja kukkien koossa. Alexandra ja Angel ruusuilla on valtavan kokoiset kukat! Näitä hankintoja en kadu! Tosin en nyt muista katuneeni ainuttakaan kasvi hankintaa....

David Austin Princess Alexandra of Kent

David Austin Lichfield Angel

David Austin Princess Anne

2 kommenttia:

  1. Todella kauniita. Milloin nämä aloittavat kukintansa? Mulla ois tarve kesäkuun puolivälin jälkeen liljojen kukintaan asti kukkivista ruusuista tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänä kesänä aloittivat kukinnan kesäkuun lopussa, mutta veikkaan että alkavat vähän aikaisemmin jos kesä on parempi. Ja nämä kukkivat ihan pakkasiin asti.

      Poista

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!