lauantai 22. kesäkuuta 2013

Kuva pläjäys!

Nyt on pakko poiketa vähän aiheesta... Blogini seuraajat tietävät että olen intohimoinen mullan-kaivaja ja paskan-luoja... eli hevoset on leipälajini ja rakkauteni, kun taas puutarha on minulle terapia ja intohimoni! Eli näistä aiheista tulee nyt kuva pläjäys!

Meille syntyi juhannus vauva! Voi sitä ihanuutta!
 
Hei, olen Tiana, pieni new forest prinsessa! Olen ihana!


Tää on mun juttu - irvistelen vähän koko ajan.


Joo, oon upee, pitää vähän taas irvistellä.

Kaikki ihailee, mut kai se nyt on ihan itsestään selvää - olen ihana - tietty!

Ja sitten puutarha pläjäys! Voi tätä puutarhakaaosta - minulle niin rakasta kaaosta!






8 kommenttia:

  1. Ihana vauva ja ihanat kukkaset! Näyttää täydelliseltä juhannukselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä tweety blue, melko täydellistä. ja säät salli! ihanaa!

      Poista
  2. Oi hevostaimi on kerrassaan mainio! Itsellä on haaveissa ihan samanmoinen kaaos kuin sinulla ja hevosten kera, kiitos! :) Kaikkea hyvää pienelle uudelle heppaselle ja kaaoksen keskelle.

    VastaaPoista
  3. Voi ei,kuinka ihana varsa ja miten kaunis äiti hänellä onkaan <3

    Eipä ole moittimista puutarhakaaoksessakaan;hyvältähän se näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja - on ihana on sekä varsa että puutarha! =)

      Poista

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!