maanantai 5. maaliskuuta 2012

Kurssi - Kurs

Voi ihanuus, kävin Kotipihan kevät- ja kesähoito -kurssilla tänään! Ihana Sari Weckström (Puutarha Studio) piti todella hyvän kurssin ja tänään aiheena oli Puiden ja Pensaiden leikkaus.

Minulle parhaiten jäi mieleen tältä päivältä, aivan todellisena Ahaa-elämyksenä, Sarin kysymys ja toteamus -"Miksi haluat leikata?" "Leikkaamiseen pitää aina olla syy!"
Okay syy voi olla niin yksinkertainen kun että haluaa, koska se on ruma tai muuta, mutta kuitenkin, pitää olla jokin ajatus, syy, eikä vaan koska on ehkä joskus lukenut tai joku on sanonut että niin pitää tehdä.

Kiitos siitä, se poistaa aika lailla turhaa sterssia siitä, muistaako leikata, milloin pitää leikata, miten leikata, mistä kohtaa pitää leikata jne jne

Olen onnellinen!

Härligt, jag var idag på en kurs om (rakt översatt) Hem trädgårdes vår och sommar skötsel. Sari Weckström (Puutarha Studio) höll en jätte bra kurs och idag var ämnet beskärning av träd och buskar.

Jag fick en otrolig liksom en Aha upplevelse när Sari frågade och sa -"Varför vill du beskära?" "För att beskära skall du alltid ha en orsak!"
Okay orsaken kan vara så enkel som att man vill pga kosmetiska skel, men ändå, man skall ha en orsak/en tanke, inte bara för att man har hört att alla gör så eller nå dyligt.

Tack för det, de tar bort en massa onödig stress om, kommer jag ihåg att beskära, när skall jag beskära, hur skall jag beskära, från vilket ställe osv osv osv

Jag är lycklig!

Omenapuiden leikkaushommissa 2011 - Här beskärs de äppelträd för fullt våren 2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!