lauantai 31. maaliskuuta 2012

Puutarhamessut - Trädgårdsmässa

Oj oj oj... kävin helsingin messukeskuksen Oma Piha - messuilla. (Joo ei, minulla ei ollut kameraa mukana) Oli kaikkee ihanaa tottakai, mutta se mikä oli aivan mieletöntä oli suomen suuriin pensasmustikka pensas!! Voi kiesus, en tiennyt että ne voi kasvaa noin isoiksi. Tekee kuulemma yli sata litraa (!!) mustikkaa satona. Siis haloo!!! Mun mies sanoi heti että no se on hyvä, se maksaa sitten itsensä takaisin vuodessa, koska sen hinta oli vähän alle 700€. Siis mun on ihan pakko pakko pakko saada....

Oj oj oj... jag var i helsingfors på Oma Piha - mässan. (hade klart inte kameran med mig) Jo och där fanns klart allt möjligt härligt, men, de som var mest otroligt tyckte jag var finlands största blåbärs buske, och herremintid va den var stor. Alltså jag visste inte att de kunde växa så stora! Den gjorde förra året över hundra liter (!!) blåbär. Alltså hallååå! Helt galet! Min man sa genast när jag berätta om de att nå men va bra, den betalar sig tillbaka då på ett år, för den kostade lite under 700€. Alltså jag bara måste måste MÅSTE få den...

4 kommenttia:

  1. Ja, det låter otroligt att en enda buske kan ge så mycket bär!
    /Cika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja jag måste nog ta reda på ifall de finns nån hund begraven... som att den inte övervintrar i finland eller nå liknanade. Skriver sen om den i bloggen när jag vet.

      Poista
  2. Hitsi, missä tuollainen oli ? Kuulostaa ihan uskomattomalta !
    Hei, ei tänään ole vielä aprillipäivä ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taimian (puutarhanikkarit) standia vastapäätä oli se todella upea kasvihuone (se mun tuleva...heh..) ja sen kulmassa oli tämä "pikkuinen" pensas. Laitan siitä lisä tietoa blogiini kunhan haastattelen Katjaa vähän lisää. =) Pitää selvittää oliko vain myyntipuhetta... joku koira haudattu on pakko olla, tyylii ettei se talvehdi suomessa tai jotain muuta saman tyylistä...

      Poista

Ilahdun todella paljon kun jätät kommentin! Kiitos!
Jag blir jätte glad när du lämnar en kommentar! Tack!